Subject: "Riigitee 20163 Vaimõisa-Nurme km 4,208 ja Rokuta tee ning riigitee 20186 Sipa-Varbola km 3,062 ja Rangu tee ristumiskohtade rekonstrueerimise põhiprojekt" töö nr PP-24-24.
From: "Aleksandr" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Mon, 23 Sep 2024 14:19:25 +0300

Transpordiamet (Maanteeamet)

Valge 4, 11413 Tallinn

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

„Rapla maakond, Märjamaa vald, Lümandu küla, riigitee 20163 Vaimõisa-Nurme
km 4,208 ja Rokuta tee ning Märjamaa vald, Sipa küla, riigitee 20186
Sipa-Varbola km 3,062 ja Rangu tee ristumiskohtade rekonstrueerimise
põhiprojekt“ töö nr PP-24-24 projektikohase ehitustegevuse teostamiseks
lepingu taotlus.

Vesine OÜ tellimusel on Teelahendused OÜ-l valminud töö „Rapla maakond,
Märjamaa vald, Lümandu küla, riigitee 20163 Vaimõisa-Nurme km 4,208 ja
Rokuta tee ning Märjamaa vald, Sipa küla, riigitee 20186 Sipa-Varbola km
3,062 ja Rangu tee ristumiskohtade rekonstrueerimise põhiprojekt“.

Kavandatava tegevuse eesmärgiks on Riigimetsa Majandamise Keskuse (RMK)
Vardi metskond kinnistule (katastritunnusega 50401:003:0040) ja Märjamaa
metskond 8 kinnistule (katastritunnusega 50301:003:0399) riigimetsa
majandamiseks Rokuta ja Rangu metsateede rekonstrueerimine.

DIGI-projekti saab alla laadida siit:

https://www.dropbox.com/scl/fi/bmn9s7dv53s9ig95df9fo/CD_PP-24-24-Rokuta-te
e-ja-Rangu-tee_200924.zip?rlkey=j3ua915jfg2csigi37xfg8pc1
<https://www.dropbox.com/scl/fi/bmn9s7dv53s9ig95df9fo/CD_PP-24-24-Rokuta-t
ee-ja-Rangu-tee_200924.zip?rlkey=j3ua915jfg2csigi37xfg8pc1&dl=0> &dl=0

Koopia:

Rasmus Suik [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega,

Aleksandr Afanasjev
TEELAHENDUSED OÜ

Mob: +372 521 5058 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.